استانبول ترکیه استانبول ترکیه .

استانبول ترکیه

هتل شانگری لا بسفروس، استانبول

هتل شانگری لا بسفروس (Shangri La Bosphorus) هتلی 5 ستاره و لوکس در استانبول است که در سال 2014 توسط کمپانی هنگ کنگی شانگری لا تاسیس شد. این هتل در نخستین سال افتتاح خود از مجله Travel + Leisure به عنوان بهترین هتل تازه تاسیس جهان شناخته شد و علاوه بر آن، چندین جایزه بین‌المللی معتبر دیگر مانند انتخاب شدن به عنوان 100 هتل برتر جهان از سویه مجله راب ریپورت را در کارنامه خود دارد.

اکنون نیز  هتل شانگری لا بسفروس یکی 10 هتل برتر شهر استانبول شناخته می‌شود که با سخت گیری تمام هم نمی‌توان کمتر از عالی به آن نمره داد. چرا که موقعیت این هتل رو به تنگه بسفر و در محله بشیکتاش است که بهترین منطقه در استانبول محسوب‌ می‌شود. ظاهر و نمای داخلی آن با به کارگیری از معماری ناب شرقی و عثمانی بسیار باشکوه است و اتاق‌ها نیز با رعایت تمامی جزئیات به معنای واقعی لوکس هستند. در ادامه این مطلب، درباره این هتل فوق‌العاده بیشتر صحبت خواهیم کرد.

موقعیت هتل شانگری لا بسفروس
هتل شانگری لا بسفروس در بشیکتاش، یکی از بهترین مناطق استانبول، در جوار تنگه بسفر واقع شده است که بدون شک برتری محسوسی را برای این هتل نسبت به سایر هتل‌های 5 ستاره استانبول ایجاد می‌کند.

 

 

امکانات هتل شانگری لا بسفروس
در هتل‌‎های لوکسی مانند هتل شانگری لا بسفروس، می‌توانید توقع بهترین خدمات و امکانات را در اتاق‌های هتل داشته باشید. امکاناتی که بخشی از آن عبارتند از:

تلفن با خطوط بین المللی، اینترنت رایگان، تلویزیون کابلی/ ماهواره‌ای، سرویس‌ بهداشتی لوکس، سشوار، مینی‌بار، تلویزیون 19 اینچی جاسازی شده در آینه سرویس بهداشتی، اتو و میز اتو، سیستم تهویه هوا، میز کار فول سایز، گاوصندق الکترونیکی، دستگاه اسپرسوساز، چای و قهوه‌ساز.
همچنین سرویس‌ها و امکانات عمومی هتل که به صورت رایگان یا با پرداخت هزینه اضافی در دسترس خواهند بود، عبارتند از:

حمل و نقل فرودگاهی، آرایشگاه، ، مراکز اسپای مجهز که در آن حمام ترکی، انواع ماساژ درمانی، جکوزی و سونا وجود دارد، پارکینگ رایگان، باشگاه سلامتی (health club) که در آن انواع استخرهایی کودک، آب‌گرم، بدنسازی و ... قرار داده شده است.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۹:۲۸ توسط:karimi موضوع: نظرات (0)