استانبول ترکیه استانبول ترکیه .

استانبول ترکیه

شکم گردی در استانبول

 

برخلاف مقاصد دیگر آسیا، به خصوص جنوب شرق آسیا، استانبول برای ایرانیان بهشت غذا محسوب می شود. در این شهر علاوه بر انواع غذاهای خوشمزه و باب طبع ایرانیان، انواع و اقسام شیرینی ها و نوشیدنی های مختلف هم در دسترس است. تنوع خوراک در استانبول آنقدر زیاد است که در تور چند روزه‌ تان بعید است بتوانید همه را امتحان کنید. بهتر است یک بعدازظهر را به گردش و نشستن در چایخانه ها و کافه های این شهر اختصاص دهید تا با طعم یکی از بی نظیرترین شهرها در تور ترکیه بیشتر آشنا شوید! طعم استانبول!

فصل سفر به استانبول

اصولا در انتخاب تورهای ترکیه، بهتر است حسابی مراقب آب و هوا و فصل سفرتان باشید اما استانبول جوری است که سفر به آن در چهار فصل سال، لذت خودش را دارد. اما اگر از آن دسته افردی هستید که تحمل گرما و سرما را ندارند و هوای معتدل را بیشتر می پسندید، می توانید بهار و اوایل تابستان را برای تور استانبول انتخاب کنید.

سخن آخر

گفتنی ها در مورد شگفتی های تور استانبول تمامی ندارد و بهترین راه برای حس کردن تمام زیبایی های آن، انتخابش از میان تورهای ترکیه و راهی شدن به این شهر زیبا است. البته شما می توانید پیش از سفر، اطلاعات مفیدی را در مورد تورهای ترکیه، تور استانبول، هتل های استانبول و جاذبه ها و رستوران های استانبول را در وب سایت لست سکند پیدا کنید. در این وب سایت، تجربیات کاربرانی که پیش تر به این منطقه سفر کرده اند قرار داده شده و البته صحت تمامی آن ها براساس مدارک ارسال شده از سوی مدیریت سایت تایید شده است.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۳:۴۷ توسط:karimi موضوع: نظرات (0)